Traser DMS 365

Traser DMS 365 este o soluţie specializată pentru operațiunile importatorilor și distribuitorilor de echipamente  pentru agricultură sau construcții, menită să acopere toate aspectele acestui tip de afaceri, printr-o serie completă de funcţionalităţi.

Traser DMS 365 este o extensie a sistemului ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central, fiind perfect integrată cu acesta. Ea a fost dezvoltată împreună cu partenerii din industrie, în baza unei profunde cunoașteri a proceselor de afacere specifice activităţilor de vânzare, închiriere şi service.

Traser-DMS-365-echipamente-agricole
Traser-DMS-365-Echipamente-noi

Traser DMS 365 – Echipamente noi

  • Urmărirea oportunităților de vânzare și monitorizarea procesului comercial
  • Procese de ofertare /comandă / facturare, inclusiv proceduri și fluxuri de aprobare
  • Configurator al echipamentelor – versiuni și opțiuni
  • Urmărire echipamente după serie motor, șasiu și alte caracteristici
  • Operațiuni de Trade-In
  • Închiriere echipamente
  • Integrat cu managementul financiar-contabil și modulul de service
  • CRM integrat

Traser DMS 365 – Piese de schimb

  • Importul catalogului de piese al producătorilor
  • Gestionarea codurilor de bare și codurilor QR
  • Acces direct la listele de prețuri din procesele de achiziții, vânzări și servicii
  • Gestiunea pieselor de schimb – gestiuni, transferuri, consumuri etc.
  • Procesarea automată a documentelor din depozit pentru culegere și înmagazinare
  • Calcularea prețurilor și a marjelor
  • Posibilitatea interfațării cu sistemele producătorilor
Traser-DMS-365-Operatiuni-service
Traser-DMS-365-Service

Traser DMS 365 – Operațiuni de service

  • Alocarea tehnicienilor de service în conformitate cu programele atelierelor
  • Estimare costuri operațiuni de service
  • Catalog de prețuri manoperă
  • Gestiunea garanției echipamentelor
  • Planificarea și urmărirea lucrărilor de service
  • Comenzi de piese create din comenzile atelierului
  • Istoric complet al serviciilor
  • Management piese instalate și revizii periodice

Traser DMS 365 – Management financiar-contabil

  • Integrarea automată în contabilitate a tuturor tranzacțiilor și documentelor înregistrate
  • Conform cu legislația din România
  • Urmărirea în timp real a situației financiare complete
  • Proceduri de control financiar al operațiunilor
  • Urmărirea operațiunilor pe centre de cost și alte axe de analiză
  • Gestiunea mijloacelor fixe
  • Raportare financiară
  • Posibilitatea importului extraselor bancare

Află mai multe de la un consultant ELIAN

Nume
Prenume
Email
Număr de telefon
Nume companie
Departament - scroll pentru a selecta industria
Confidențialitate*
Sunt de acord ca Elian Solutions S.R.L. sa stocheze si sa proceseze datele mele personale conform Politicii de Confidențialitate pe care am citit-o si am inteles-o.
Sunt de acord
Vreau sa primesc informatii prin email referitoare la noutati din tehnologie, promotii, invitatii la webinarii, training-uri si alte evenimente.