Modulul de Vanzari si Marketing permite gestionarea proceselor de vanzare, de la emiterea ofertei de vanzare si pana la emiterea facturii finale. Acesta permite gestionarea leadurilor (potenţialii clienti) de la primul contact avut cu leadul si pana la generarea primei comenzi de vanzare.
Una dintre consecintele trairii în era digitala este ca avem de-a face cu o mare cantitate de informatii. Drept urmare, suntem deseori lipsiti de atentie si distrasi. Vanzatorii trebuie sa navigheze prin date, procese si instrumente in timp ce dau sens asteptarilor contradictorii sau neclare.
Principalele considerente pentru furnizarea unei solutii inteligente de vanzari si marketing includ:
* Sistemele sa interactioneze eficient cu clientii;
* Necesitatea unor instrumente eficiente pentru a transmite mesajele potrivite la momentul potrivit clientilor;
* O vizualizare de 360 de grade a activitatilor si perceptiilor clientilor.
Dynamics 365 Business Central Sales va ajuta sa modernizati productivitatea vanzarilor, sa faceti fata provocarilor erei digitale si va permite sa va întelegeti mai bine clientii, ceea ce duce la oferte mai bune.
Iar Dynamics 365 Business Central Marketing va ajuta sa gasiti si sa dezvoltati clientii potentiali potriviti. Cu Dynamics 365 Business Central Marketing, specialistii moderni utilizeaza modalitati mai inteligente pentru a gasi prospectii potriviti si a construi relatii de lunga durata.
Astfel, echipele de vanzari si marketing partajeaza o unica sursa de informatii, instrumente si procese prin Dynamics 365 Business Central Vanzari si Marketing.
Dintre functionalitatile modulului enumeram:
* Posibilitatea livrarilor multiple si a facturarilor multiple din comanda de vanzare;
* Procesarea flexibila a incasarilor prin alegerea modului in care se aplica platile clientilor la facturile acestora;
* Stabilirea unor politicii complexe de discounturi si preturi la nivel de client, articol sau combinatia dintre acestea;
* Posibilitatea de a stabili targeturi cantitativ-valoric privind volumul vanzarilor la nivel de client, articol, si urmarirea realizarii acestora;
* Managementul contactelor – permite definirea si intretinerea informatiilor generale despre companii si persoane de contact;
* Managementul oportunitatilor de vanzare si al echipei de vanzari;
* Managementul documentelor prin jurnalul interactiunilor, unde pot fi inregistrate interactiunile cu contactele, cum ar fi apeluri telefonice, intalniri,scrisori sau e-mail-uri. Daca o interactiune contine un document acesta poate fi salvat la nivel de contact si poate fi accesat ulterior;
* Definirea segmentelor si campaniilor de marketing;
* Integrare cu Microsoft Office Outlook (contacte, taskuri, intalniri etc) .
Costuri: Reduce costurile operationale prin automatizarea operatiunilor de livrare si facturare multipla si prin procesarea flexibila a incasarilor – se poate alege plata in transe, cat si plata unica, functie de client.
Timp: Reduce considerabil timpul necesar raportarilor pe toate procesele interne, printr-un management mai bun si facil al contactelor, al oportunitatilor de vanzare si al documentelor.
Riscuri: Reduce riscurile de business prin trasabilitatea si transparenta informatiilor.