Pentru companiile care lucrează în domeniul distribuției și au agenți de vânzări ce fac deplasări frecvente la clienți, o soluție de SFA (Sales Force Automation) nu este un lux, ci o necesitate. Soluția SFA permite agenților de vânzare accesul la informații esențiale privind procesul de vânzare (clienți, articole, prețuri) și preluarea cu ușurință a comenzilor de la clienți. Poate facilita și realizarea unor alte activității specifice echipei de vânzări, cum ar fi prezentarea unor oferte și promoții sau urmărirea unor targeturi de vânzări.
O problemă specifică unei aplicații de tip SFA este accesul la baza principală de date. Având în vedere că se lucrează pe teren, e nevoie întotdeauna de o conexiune bună la internet, ceea ce însă în România nu este încă posibil pe întregul teritoriu al țării.
Pentru aceasta, ELIAN Solutions a creat o soluție de SFA offline care poate opera și în condițiile în care nu există acces la internet, prin descărcarea unei baze de date locale în dispozitivul agentului de vânzări (tabletă sau telefon mobil). Atunci când acesta ajunge într-o zonă cu acces la internet, el poate actualiza informația din dispozitiv și încărca comenzile de vânzare pe care le-a preluat.
Soluția dezvoltată de către ELIAN Solutions este integrată cu sistemul ERP Dynamics Business Central /Dynamics NAV. Pentru orice alte detalii și o ofertă de preț, nu ezitați să ne contactați!